Home FORUM
Welcome, Guest
Please Login or Register.    Lost Password?

Mini klasse auto?
(1 viewing) (1) Guest
Go to bottomPage: 1
TOPIC: Mini klasse auto?
Mini klasse auto? 1 Year, 7 Months ago  
Hallo iedereen die dit leest,

ik ben op zoek naar een Tamiya Suzuki Swift M03-M05 of Tamiya Mini Cooper M03-M05?
Ben bij de eerste clubwedstrijd van het ERCE wezen kijken en sindsdien besmet geraakt
met het RC Auto rijden.
Daarom ben ik nu opzoek naar een auto die voldoet aan de regels die bij het ERCE gelden
in de mini klasse.
Heb van een lid een paar Kyosho onderstellen mogen overnemen en deze heb ik weer gemonteerd en compleet gemaakt en al heel veel plezier aan beleefd en nog bijna dagelijks!

Ik wil daarom volgend seizoen lid worden van het ERCE en daar in de mini klasse mee
gaan rijden om zo niet gelijk met de snelle jongens mee te hoeven rijden en misschien wel in de weg rijdt. En mij inzetten voor deze mooie club waar mogelijk en haalbaar is voor mij.
Hierdoor kan ik eerst wat meer ervaring op doen om op een circuit te rijden voordat ik eventueel met de andere klasse mee kan / ga rijden.
Het belangrijkste doel van mij is om wat meer uit het sociale isolement te komen sinds ik
voor een paar jaar geleden voor het leven ben afgekeurd. Dus hoop dat u daar met de prijs eventueel rekening wil houden? Indien moelijk graag een auto die aan de eisen
van het ERCE voldoet. Zender, lader en accu's heb ik reeds maar als er accu's en of
andere lader bij zit en nodig is kan daar altijd over gepraat worden.
Wie kan en wil mij hieraan helpen?
Met vriendelijke groet,
Fred Mestrum
Last Edit: 2010/06/23 07:30 By Fred Mestrum.
The administrator has disabled public write access.

Re:Mini klasse auto? 1 Year, 7 Months ago  
Hoi Fred,

Je zou ook eens op marktplaats of het modelbouwforum kunnen kijken. En als €125 niet te duur voor je is heb je al een nieuwe. Je mag met een standaard mini bij ons meerijden met hopups. Je moet alleen een motor bij ons kopen of huren.

Grtz,
Peter
sleazyp70
Xray rules
User Offline Click here to see the profile of this user
XRAY rules

Hoi Peter,
ben echt heel blij dat je een reactie hebgt geplaatst!
Maar begrijp de boodschap misschien niet helemaal: heb jij dan misschien een nieuwe
Tamiya mini cooper M05 voor 125,00 staan?
Zo ja mag ik deze dan als hij compleet is met regeelaar, servo en motor van je
overnemen a.u.b? Ben ook best berijd om er iets meer voor uit te geven maar ik beprijp
dat jij er beter in thuis bent als ik. En voor ik het weet wordt ik getild op Marktplaats!
Gezien ik invaliden ben kan ik me dat niet veroorloven!
Maar in ieder geval alvast mijn dank voor je reactie!
Groetjes,
Fred
Last Edit: 2010/06/29 19:06 By Fred Mestrum.Reason: spel fout

Hoi Fred,

Ik heb géén mini te koop, maar bij bijvoorbeeld RCdiscounter heb je al een M03 nieuw voor 125€. Bij deze kit zit een regelaar en standaard motor.

Grtz,
Peter
sleazyp70
Xray rules
User Offline Click here to see the profile of this user
XRAY rules

Dank je wel Peter!
Heb gelijk even een mail naar RC discounter gestuurd voor wat meer informatie.
Of deze bijvoorbeeld al gebouwd is en wat er wel of niet bij zit?
Maar ben zeer blij met je tip en hoop dat het wat wordt!
Groetjes,
Fred

Hallo Peter,
het was inderdaad de "Gouden TIP!" die je me hebt gegeven door eens bij RC Discounter op de website te kijken.
Ik heb niet de Tamiya mini cooper M03 besteld omdat deze niet meer op voorraad was. Wel heb ik daar een andere mini klasse auto gekocht en wel de: Tamiya Fiat M05 Abarth 500!
En de service die ze mij als extra hebben gegeven is wel zo buiten gewoon geweldig dat dit niet mijn laatste aan koop bij hun zal zijn!
Ik snap dan ook niet helemaal waarom er geen link naar hun website staat bij de links, winkels, bij het ERCE staat: RC Discounter te Geldrop. Maar daar ga ik niet over maar zou het wel warderen als dat wel zou gebeuren in de toekomst.
Ik weet nu alleen niet hoe ik mijn oproep moet wijzigen of verwijderen?
Maar ik wil je nogmaals danken voor deze geweldige tip, nu kan ik mooi nog wat oefenen om deze auto onder controle te krijgen. Om volgend jaar lid te worden van het ERCE en daar gewoon voor mijn plezier mee mag rijden. Wedstrijden zie ik nog niet zo zitten maar gewoon lekker mee rijden en contacten op doen en veel leren over deze mooie hobby! Dit lijkt me schitterend en zeker om als invaliden weer wat meer uit het isolement te komen sinds ik sinds een paar jaar ben afgekeurd.
Nogmaals hartelijke dank en wie weet spreken we elkaar nog via mail of bij het ERCE.
Groetjes,
Fred Mestrum

Go to topPage: 1
Banner

Inloggen

Laatste wijziging site:zaterdag 04 februari 2012, 15:53!!!