Hallo Peter,
het was inderdaad de "Gouden TIP!" die je me hebt gegeven door eens bij RC Discounter op de website te kijken.
Ik heb niet de Tamiya mini cooper M03 besteld omdat deze niet meer op voorraad was. Wel heb ik daar een andere mini klasse auto gekocht en wel de: Tamiya Fiat M05 Abarth 500!
En de service die ze mij als extra hebben gegeven is wel zo buiten gewoon geweldig dat dit niet mijn laatste aan koop bij hun zal zijn!
Ik snap dan ook niet helemaal waarom er geen link naar hun website staat bij de links, winkels, bij het ERCE staat:
RC Discounter te Geldrop. Maar daar ga ik niet over maar zou het wel warderen als dat wel zou gebeuren in de toekomst.
Ik weet nu alleen niet hoe ik mijn oproep moet wijzigen of verwijderen?
Maar ik wil je nogmaals danken voor deze geweldige tip, nu kan ik mooi nog wat oefenen om deze auto onder controle te krijgen. Om volgend jaar lid te worden van het ERCE en daar gewoon voor mijn plezier mee mag rijden. Wedstrijden zie ik nog niet zo zitten maar gewoon lekker mee rijden en contacten op doen en veel leren over deze mooie hobby! Dit lijkt me schitterend en zeker om als invaliden weer wat meer uit het isolement te komen sinds ik sinds een paar jaar ben afgekeurd.
Nogmaals hartelijke dank en wie weet spreken we elkaar nog via mail of bij het ERCE.
Groetjes,
Fred Mestrum